چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
 دفتر تبلیغات/ پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

حوزه/ در راستای تعامل بین پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با واحدهای و گروه‌های مختلف شعب دفتر تبلیغات، اولین جلسه هم‌اندیشی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در این نشست که با هدف ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها، بهره‌گیری بیشتر از پتانسیل موجود، کاهش هزینه‌های احتمالی و حذف اقدامات موازی، در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاسمی مدیر گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات و مهندس نوروزی مسئول فناوری اطلاعات از شعبه اصفهان و مهندس پهلوانی مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه، مهندس پیرنظریان مسئول شبکه و امنیت و مهندس متین‌فر کارشناس نرم‌افزار مدیریت فناوری اطلاعات پژوهشگاه حضور داشتند.

در این جلسه موضوعاتی چون استفاده از تجربیات مدیریتی و کارشناسی طرفین، بهره‌گیری از سامانه‌ها و نرم‌افزارهای پیاده‌سازی شده و مشارکت در تولید و ارائه محتوا و نشر دیجیتال آثار مطرح گردید و درخواست استفاده از امکانات نرم‌افزاری پژوهشگاه نظیر دسترسی اعضاء هیات علمی به پایگاه محققین و پایگاه‌های نورلایب و نورمگز، دسترسی به سامانه نرم‌افزارهای پژوهشی در قالب سیتریکس، پرتال داخلی، سامانه پشتیبانی خدمات و نشر دیجیتال توسط همکاران اصفهان مطرح گردید.

در پایان جلسه، بازدید از اتاق سرور و کتابخانه و سالن مطالعه اعضاء هیات علمی پژوهشگاه انجام گرفت و مقرر شد موارد مصوب توسط کارشناسان طرفین پیگیری شده و نتایج آن اعلام گردد.

انتهای پیام   313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha